Pages

Monday 31 December 2012

masa akan terus berlalu




Assalamualaikum dan salam sejahtera




Masa akan terus berlalu..2012 akan saya tinggalkan dengan pelbagai rasa...semuanya akan saya bukukan di dalam hati..menjadi satu rahsia yang abadi di dalam diri...namun begitu, apa yang paling saya harapkan adalah semoga segala amalan saya sebagai hamba Allah SWT diterima olehNya...semogaa kehadiran tahun 2013, akan terus memberikan sinar buat saya..terus berhijrah dan mengorak langkah menjadi insan yang lebih baik, anak yang solehah dan terus berbakti di bumi Allah yang terlalu indah kurnianNya...juga berjaya mengecapi kejayaan di dunia dan akhirat..In Shaa Allah.
-
-
-
-
-
-
-
-
-

sekadar peringatan buat diri sendiri



Firman Allah, maksudnya:"Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan mengatakan 'Kami telah beriman' sedangkan mereka belum lagi diuji? Dan sesungguhnya Kami telah menguji orang-orang yang sebelum mereka, maka sesungguhnya Allah S.W.T. mengetahui orang yang benar dan orang yang dusta. "Surah Al-Ankabut: ayat 2-3.


Semakin Dekat Dengan Allah Semakin Kuat Ujian dariNya


semoga diri ini sentiasa diberikan kekuatan untuk terus mengorak langkah di bumi mu ini ya Allah..amin

No comments:

Post a Comment