Pages

Thursday 3 January 2013

kawan baik selamanya.....

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



Al hamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi ruang untuk bernafas di bumi Mu ya Allah...


Hari ini, tepat jam 15:34, air mata saya mengalir..kenapa air mata saya mengalir???semua ni gara2 e-mail yang dihantar oleh seorang hamba Allah yang sangat lengkap kehidupannya...saya amat kagumi dengan anugerah yang dimiliki olehnya...jeng jeng jeng...siapakah gerangan orangnyer????





walaupun hanya dengan empat patah perkataan, dalam satu baris ayat....ia amat memberikan kesan dan menyentuh perasaan sehingga menyebabkan air mata saya mengalir...tak pasal2 selsema sekejap..uhuk uhuk uhuk..dahla dirini memang cepat touching...




saya ingatkan saya jer yang mengangis seorang diri disebabkan ayat tersebut, rupa2nya hamba Allah tersebut pun bz menangis di seberang sana....hurmmm





jangan menangis wahai sahabatku..










senyumlah






dan senyum lagi kerana ada pahala dalam setiap senyuman










and, what u have to know is




also







and also.....





sayang akak..oppppppppsssss



2 comments:

  1. aza.......... sangat sedih.... yang pasti kenangan2 bersama tak pernah akak lupakan...

    ReplyDelete
  2. tak nak lah sedih-sedih ok..jom kita g jalan-jalan..he he he

    ReplyDelete